2010. május 6., csütörtök

Forty goes to Salzkammergut

Üdvözöllek a Blogomon!

Miről is szól ez a Blog? A felkészülésemről, életem egyik legnagyobb kalandjára.

Miért pont most? Eljött az idő, negyven éves leszek az idén. Mivel imádok kerékpározni, főleg a hegyekben, ezért célul tűztem ki magamnak, hogy idén teljesítem a Salzkammergut Trophy Mountain Bike Maraton Extrém távját. Hossza 211 Km, összes szintkülönbség: 7175 m.

A kihívás nem kicsi, a feladat szép és én szeretem a kihívásokat. 2004-ben már megpróbáltam. Sajnos fel kellett adnom 130 Km után, mert megfagytam. Nem voltam technikailag és öltözködésben felkészülve. Hideg, esős verseny volt és kihült a testem. Mindenem remegett, már fékezni sem tudtam. Egészségem megóvása érdekében feladtam a versenyt, de azt nem, hogy egyszer megcsinálom. Mikor lenne egy ilyen kihívásra jobb időpont mint egy kerek évforduló, mondjuk mikor 40 éves lesz az ember.

Az idő eljött, a munka megkezdődött. Ha érdekel olvass tovább...

Miről lesz szó:
  • a felkészülésemről
  • edzéselméletről
  • a kerékpározásról
  • kerékpár technikáról
  • táplálkozásról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése