2010. május 15., szombat

D-63: Nekem ez a 8 óra is elég volt :-) Hogy lesz ebből 15?


Ismét szombat, akkor pedig hosszú tekerés. Csütörtök óta torok kaparás és megfázás gyötör, de nem tud leverni a lábamról :-) Tegnap az időképet nézve nem volt bíztató a hétvége. Szombaton reggel még napsütés, de déltől fokozatosan zápor-zivatar mindenhol és ez meg is marad egész hétvégén. A hőmérséklet 20-ról visszaesik 10 fok körülire.

Ha menni kell, akkor azt korán szombaton reggel. Megy az email Árpinak, még Hédinek, felhívás a fórumra. Indulás 7-kor, hosszú tekerés, a cél Dobkövi. A fórumon senki :-(, de Árpi jön. Ő is nagyon készül, helyes :-) Hédi megint a sulipadot nyomja 48 órában, így sajnos nem tud jönni.

Reggel kelés 6-kor, orrom folyik, fejem fáj, de a nap SÜT. Hurrá! Be a kávé, a joghurt, bringaolajozás, technika kész, izo a kulacsba, energiaszelet a zsebbe, indulás 6:30-kor. Tali 7-kor a fogas végállomásánál. Árpi is pontosan érkezik. Már megint egy másik gépet tesztel, meg egy esőkabátot, amin sem a víz, sem a szél nem tud áthatolni. Úgy izzad alatta, mintha szaunázna. Neki  sem tetszik. Én jobban szeretem a könnyű szélkabátokat, ami ugyan kevésbé vízálló, viszont szellőzik is. Úgyis vizes lesz az ember, akkor legalább ne süljön be. Ő is leveszi, indulunk fel a Pethő Intézet mellett az aszfalt úton a Normafához. Az idő melegszik, a nap süt és kellemesen melegít, pedig még csak 7:30. Árpival nyugtázzuk, hogy kár lett volna kihagyni. Aki korán kel …

Nyugis tempóban kígyózunk fel a Béla Király útig, majd tovább fel a fogas végállomásáig. Közben megbeszéljük az edzés lényeges részeit, ki mit csinál, hogyan készül. Normafától tovább aszfalton Szépjuhászné, majd le Nagykovácsi felé, a körforgalomtól tovább Hidegkút felé. Fel a reptérhez az aszfalt úton (Buda Maraton), majd át a reptéren, Virágos-nyereghez. Onnan legurulunk a Bécsi útra és irány Csillaghegy, ahol Rácz Katival és Kattical van tali, mert közben felébredtek :-) és ők is jönnének tovább. 9-re Katiékhoz is érünk, ahol tovább bővül a csapat. Megérkezik még Sanci, Krilin és Pisztácia is. Kattic még, akkor sem ismer meg, mikor leveszem a szemüvegem és nyújtom a kezem, hogy bemutatkozzam. Aztán végre leesik neki, hogy ki vagyok. Mit tesz 20 kiló :-) Két éve Salzon találkoztunk utoljára. Rövid készülődés, majd indulás, irány Dobkövi, Dömörkapu felől.


Jó kis csapat, együtt a társaság, a tempó is pont jó. Kis trécselés a parkolóban – Matyi büfé kimaradt-, Kati mindenkit meghív hozzájuk egy pizzázásra, amit sajnos nem tudok most elfogadni, mert otthon vár a családi ebéd. Nézegetjük egymás bringáját, majd jó pár perces beszélgetés után leesik, hogy Pisztácia 29-essel nyomja. Nekem nem tűnt fel!
Persze, hogy ki kell próbálnom. Fura, olyan, mintha outin ülnék. Magasan van a kerék felső pontja, nehezebb megindítani, de ha már megy, akkor jól gurul… Kanyarodni azért egészen más mint a 26-ossal. Teljesen más érzés, de nem rossz. Egyszer terepen is kipróbálnám.


Száguldás vissza, kemény menés egészen Budakalászig, de a sor együtt marad. Mindenki élvezi. Vissza a bringaútra, irány Katiékhoz, még 10 perc egyig, a pizza már sül!
Gyors búcsú, majd egyedül tovább hazafelé. 10 perc múlva elkezd esni, a bringaúton a Margit hídnál az egyik kanyarban kis híján óriásit taknyolok. Basszus, hogy csúszik a vizes felfestés!

Átázva és fáradtan érek haza 13:30-ra. Nagyon jó kis tekerés volt. Nem is kicsi, pont, ami kellett a mai napra. Azért, más csapatban bringázni, meg lánctalpazni! Remélem legközelebb is összejön.

Táv (Km)
126
Szint (m)
1 645
Idő
6:30
Átlag sebesség (Km/ó)
21,4
Kalória (Kcal)
4 441
Átlag pulzus
143
Max. pulzus
182
Átlag hőmérsklet (˙C)
18

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése