2010. június 13., vasárnap

D-30: Balaton Bike Fest

Ez a verseny nagy leégés volt és nem csak a napsütés miatt. Túl nagy volt, hogy normálisan megrendezzék. Nem is sikerült :-(
Előneveztem. A versenyszám és a korosztály kiválasztása után a 4.500 Ft-ot kell befizetni, mégis a végén valahogy 6.000 lett belőle (a webes jelentkezési form alján).
A visszaigazoló emailben pedig már 6.500, mondván, hogy kértem extra csomagot, pedig nem, de legalább a korosztály jó volt: Master 2. Pénzt elutaltam.
Pár nappal később nézem a honlapon a nevezettek listáját, hogy még mindig várólistán vagyok, de nem Master 2, hanem felnőtt férfi korcsoportban. Email az info@ szervezőknek, válasz semmi. Email a nevezes@ szervezőknek, válasz ugyancsak semmi. Gondolom, majd a nevezésnél tisztázódik a dolog. 8:30-tól sorban állás, 9:10-kor egy székre feláll egy szervező, egy kis figyelmet kér.
A Maraton rajtja fél órát csúszik és most jön az indoklás "sokan nem vettétek igénybe az előnevezést, ezért hosszú a sor", a pénzt meg ugye be kell szedni. EZÉRT csúszik egy rajt !!! Mi ez vicc???
Másik figyelemre méltó mondat a szervezőtől: "a hosszú távosok, figyelem! először a középtáv körét, maj UTÁNA a rövid kört kell megtegyék". Teljesen úgy hangzott, mintha nekünk kellene ezt figyelni és betartani. Na itt kezdett gyanús lenni a dolog, és mint később kiderült voltak is rendesen eltévedések, meg elterelések :-(

Végre odakerülök a pultos srác elé, előtte egy laptop. Mondom a nevem, látja a gépen, de a befizetés nem látszik. Kéri, hogy az átutalásról mutassak bizonylatot. Mondom az nincs, de kezdek nagyon ideges lenni, amit ő is lát. A mellette lévő kolléganője rámnéz és megkérdezi ismét a nevem. Mikor újból megmondom, FEJBŐL vágja rá, hogy ő EMLÉKSZIK, hogy megjött a pénzem. Hát ez k..va jó és ha két pulttal odább áll, akkor ki emlékszik rá, mert akkor ő ugye meg sem hallja!
Utalás kipipálva (megerősítve), jöhet a korosztály kijavítása a laptopon, majd kérdezi a srác, hogy milyen méretű pólót kérek, mert ugye volt egy extra csomagom is. Pólót nem kérek, mondom neki, mert ugye exra csomagot sem kértem, de egy kulaccsal megdobhat vigaszdíjnak, mert kezdek kiborulni a versenyüktől. Rendes a srác és hoz egy kulacsot :-)

Szóval szép az a honlap, meg dicséretes a BBF ötlete, de még egy kicsit lehet jövőre fejlődni.

A maratonról: a BB frissítő csapat szuper volt. A kijelölés érdekes, a biztosító személyzet (útkereszteződések) megfelelő. A pálya nem tudom miért Mountain Bike, amikor ALIG mentünk erdőben. Tudom, hogy nem lehet egyszerű ezen a környéken jó nyomvonalat találni, de azért ennél több kellene!

Frissítő pontok elégségesek. A 2 defekt és 15 perc felnizés után értem be az utolsó frissítőpontra, ahol nagyon készségesen felajánlottak egy belsőt, meg egy szervizpumpát. Gyors belső csere, közben megjött Csóka Bálint, akinek ezúton is köszönöm a belső felajánlását és a segítséget. Innen együtt jöttünk be a célba.

Eredménylistán szerintem még dolgoznak :-) , mert sokan nem jó helyre tették fel a chipet, ezért a kézi felírások alapján nézegetik a helyezéseket. Olyan 5:30 körül mentem, pontosan nem tudom, mert a Polart leállítottam a 2. defekt után és csak úgy jöttem.

Utána családi pancsolás a füredi strandon, 1,5 liter sör, 1 hambi és 1 hekk betolása után, már más szemmel láttam én is a világot. Jó kis nap volt, csak ne sütött volna annyira :-)

Adatok: körülbelüli összesítés
Táv (Km)
104
Szint (m)
1 900
Idő
5:41
Átlag sebesség (Km/ó)
~18.5
Kalória (Kcal)
4 416
Átlag pulzus
161
Max. pulzus
184
Átlag hőmérsklet (˙C)
33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése