2010. július 22., csütörtök

A verseny előtt

Csütörtökön érkeztünk Bad Ischl-be, ahol egy kellemes apartmantban foglaltam szobát. Itt már korábban jártunk és minden nagyon okés volt. Sajnos a tetőtéri lakást kaptuk, ahol tikkasztó meleg fogadott minket. Póló nélkül is csorgott rólunk a víz.

Pénteken reggel bike check, délelőtt 1,5 óra lazább tekerés. Elmentem az első aszfaltos emelkedő közepéig, majd visszagurultam, aztán haza tekertem Bad Ischl-be, végig kerékpárúton. Délután 3 órától lehetett átvenni a rajtszámot. A Powerbar külön csomagját is átvettük, ami a korábbi évekhez hasonlóan bőséges minta kollekciót tartalmazott. Az expo megtekintése után vissza kocsival a szállásra.

Elől, hátul 2.1-es Conti Speed Kinggel hoztam a gépet, de volt egy 2.3-as verzióm is, amit a sotteres kanyarokra való tekintettel feltettem hátulra. Kicsi a különbség, mégis érezhetően jobban tapad a kanyarokban. Utolsó bringa ellenőrzés és a rajtszám illetve a korábban már kinyomtatott és impregnált szint itiner felrögzítése a bringára. Keréknyomás ellenőrzése.
Mikor megfogtam a hátsó keréket, éreztem, hogy kotyog a tengely! A guminál megfogva, mindkét irányba 2-3 mm-es játéka volt. Komolynak tűnt a dolog! Basszus ez nem lehet igaz. Azt gondoltam, hogy a kónusz lazult ki és az okozza. Nagyon nem jó jel.

Felraktam a bringát a kocsira és irány Bad Goisern. Ismertem két bringa boltot és talán még a Shimano sátor is nyitva van az expón. Este 8 óra volt. Beérve Goisernbe az első boltot nyitva találtam. Le a bringa, betolom az üzletben és megmutatom a szerelőnek a kotyogást. Szerinte ez nem a kónusz, hanem az agy és kibírja ez még a holnapi versenyt, de otthon feltétlenül nézessem meg. Nem igazán nyugtatott meg, de mást nem tudok tenni, így kell majd holnap nekivágjak. Bringa vissza a tetőre, irány haza. 9-re, fáradtan és idegesen estem be a szállásra. Nem így terveztem. Ez rosszul kezdődik, gondoltam és később kiderült nem volt a félelmem alaptalan…

Összekészítettem a másnapi felszerelést, hogy ne hajnalban kelljen. Ezek a következők voltak:
  • rövid, kantáros nadrág
  • rövid ujjú mez
  • bukó
  • sportszemüveg
  • 1 db belső + pumpa
  • hosszú ujjú esőkabát
  • 1 db powerbar Magnézium + B6 kapszula
  • 1 db powerbar zselé
  • 1 db powerbar müzlis energia szelet
  • 1 db powerbar C2 max meggyes energia szelet
  • 1 nagy kulacs powerbar izó
  • 1 kis kulacs víz
  • vízálló, gyorszáras neylon zacsiban: tartalék kontakt lencsék, telefon, zsepi, wc papír
  • tartalék fékbetét
Változatos, a szokásosnál nagyobb adag vacsorát ettem, ittam bőségesen, majd megpróbáltam elaludni. Este 10 óra 30 perc volt. Az ébresztést 3:30-ra állítottam be. Reggelre már csak a szokásos kávét és egy fél müzli szeletet terveztem. Meg egy PowerBar Magnézium+B6 ampullát.
Az alvás nem igen ment. Nagyon meleg volt. 3-kor magamtól felébredtem és már nem is próbálkoztam visszaaludni, inkább felkeltem. Elfogyasztottam a kávém, hozzá a müzli szeletet, majd 4:15-kor kocsival elindultunk Bad Goisern-be, ahol 5-kör startolt az extrém táv. Eljött ez a nap is.

Erre készültem 1,5 éven keresztül és most itt vagyok. Milyen lesz? Fogom bírni? Mikor fogok kipukkanni? Már nem sok kell és a kérdések megválaszolásra kerülnek. Boldog voltam…

Folytatás:  A verseny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése